1. Amserv / Toyota
  2. Uued autod
  3. GR Yaris

UUS TOYOTA GR YARIS

Meeliülendav stiil, haarav sõit.

 

Legend kestab edasi


Parim on nüüd veel parem. Rallirajalt maanteele jõudnud ja pidevalt täiustatav uus GR Yaris on klassikaline luukpära. Võimas kolmesilindriline mootor ja nelikvedu annavad sõidupõnevusele uue tähenduse.

Tutvu hinnakirjaga

Erakordsed omadused standardvarustuses

Erakordsed omadused standardvarustuses

Rallirajalt maanteele jõudnud ja pidevalt täiustatav uus GR Yaris on klassikaline luukpära. Võimas kolmesilindriline mootor ja nelikvedu annavad sõidupõnevusele uue tähenduse. Ükskõik, millise GR Yarise omaduse valid, saad nautida haaravat sõitu autoga, mis on loodud võistlema.

  • Mudelit on aidanud välja töötada Toyota autospordi asjatundjad
  • Uuenduslik kaheksakäiguline GAZOO Racingu otselülitusega automaatkäigukast
  • Sina oled sündmuste keskpunktis
  • Ogier’ ja Rovanperä erimudelid

Tšempionite disainitud

Sündinud rallirajal

Toyota on avardanud autospordi piire enam kui 60 aastat, töötades tulises konkurentsis välja uusi lahendusi. GR Yaris on selle ideaali kehastus – klassikaline luukpära, mille loomisel on lähtutud rallirajalt maanteele jõudmise põhimõttest, millega kaasneb pidev täiustamine.

Celica GT-Four ST165

Celica GT-Four ST165

Nelikvedu on rallil edu saavutamise põhialus, mis kindlustab stabiilse soorituse igasugustes oludes. GT-Four ST165 oli Toyota esimene nelikveoline ralliauto. See saavutas Toyota esimese võidu WRC-l ning tõi Carlos Sainzile 1990. aastal maailmameistritiitli.

Sõida, täiusta, võida

Sõida, täiusta, võida

Rallis, autospordi kõige nõudlikumal alal, tuleb uusi tehnoloogiaid välja töötada karmis keskkonnas. Toyota on võtnud vastu väljakutse luua võitmatuid autosid – sõitnud nendega maksimaalsel kiirusel kuni nende purunemiseni ja seejärel neid täiustanud.

Erimudelid

Erimudelid

Ralli maailmameistrivõistlustel läheb edu saavutamiseks vaja nii oskusi kui ka pühendumist. Võidutahe on selgelt olemas Sébastien Ogier’ ja Kalle Rovanperä erimudelites. Võitjatest inspireerituna viivad need GR Yarise järgmisele tasemele. Erimudelite limiteeritud tootmiskogus on välja müüdud.

Koge põnevust

Ainulaadne luukpäraga GR Yaris on keskendunud vaid ühele: puhtale sõidunaudingule. Sündinud armastusest suurepäraste sõiduomaduste vastu, ühendab see endas kombinatsiooni jäigast kerest, vahetust juhitavusest ja võimekast jõuallikast, mis annab sõidunaudingule uue tähenduse.

Sõiduomadused

Sõiduomadused

Sündinud rallirajal, end tõestanud maanteel

GR Yaris laiendab oma adrenaliini pakkuva jõuallikaga piire. 1,6-liitrise kolme silindriga mootori võimsus on 280 hj ja pöördemoment 390 nm ning varustuses on kaheksakäiguline GAZOO Racingu otselülitusega automaatkäigukast või kuuekäiguline manuaalkäigukast.

Jõuallikas

Jõuallikas

Konkurentsitu võimsus

Kolmesilindriline mootor on võimas kunstiteos, millel on ainulaadne plokk, eridisainiga kolvid ja kuullaagriga turbo, mis kindlustavad kiire reaktsioonivõime. Rallivõitja GR Yaris annab luukpära sõiduomadustele maanteel uue tähenduse.

Sõidudünaamika

Sõidudünaamika

Tunneta põnevust

Ülijäik kere, rallidel sündinud vedrustus ja võimsad, pidurdusjõu vähenemiseta pidurid annavad GR Yarisele rikkaliku tunnetuse ja tagasiside, mis on jõulise sõidu juures väga oluline. Mida rohkem pingutad, seda paremaks läheb – märk tõelisest tšempionist.

Veojõud ja juhtimine

Veojõud ja juhtimine

Kompromissitu nelikvedu

GR Yarise sõiduomadused avaldavad muljet nii vihmast märgunud järskudes kurvides kui ka kiirelt looklevatel teedel. GR Yarise erikujundusega kerge GR-FOURi nelikveosüsteem võimaldab võtta hoogsalt kõiki kurve.

Ohutum sõit

Oma klassi parimate ohutusfunktsioonide tagamiseks on Toyota GR Yaris varustatud Toyota T-Mate’iga – Sinu abivalmi sõidupartneriga. Toyota T-Mate koosneb süsteemidest, mis toetavad Sind ja muudavad sõidu turvalisemaks nii maanteel, linnatänaval kui ka parkimisel.

Kiirenduse takistamine väikesel kiirusel

Kiirenduse takistamine väikesel kiirusel

Kui väikesel kiirusel sõites vajutatakse tugevalt gaasipedaali takistuste, näiteks teise auto, jalgratturi või jalakäija ees, piirab süsteem järsku kiirendamist, et vähendada kokkupõrkeohtu.

Kokkupõrke ennetussüsteem (PCS)

Kokkupõrke ennetussüsteem (PCS)

Kokkupõrke ennetussüsteem tuvastab ohuolukorra ja aitab vältida kokkupõrkeid teiste sõidukite, jalakäijate ja ratturitega. See annab juhile märku helisignaali ja visuaalse hoiatuse ning pidurdusabisüsteemiga.

Ennetav sõiduabi – aeglustusabi (PDA)

Ennetav sõiduabi – aeglustusabi (PDA)

See süsteem aitab eesolevale sõidukile lähenemise korral gaasipedaali lahtilaskmisel sujuvalt aeglustada.

Ennetav sõiduabi – roolimisabi (SA)

Ennetav sõiduabi – roolimisabi (SA)

See funktsioon aitab juhil vältida sõidurajalt kõrvalekaldumist. Süsteem tuvastab eesoleva kurvi ning reguleerib roolimisabi jõudu, et juhil oleks kurvis lihtsam sõita. Roolimisabi parandab ka sirgel teel sõitmise stabiilsust.

Hädaolukorras peatumise abisüsteem (EDSS)

Hädaolukorras peatumise abisüsteem (EDSS)

Kui süsteem ei tuvasta mõne aja jooksul juhi tegevust, kõlab juhi tähelepanu äratamiseks helisignaal. Kui juhi tegevust ei tuvastata endiselt, peatab EDSS sõiduki sujuvalt, hoides seda samal ajal ohutult sõidurajal.

Pimeala monitor (BSM)

Pimeala monitor (BSM)

Meie pimeala monitor hoiatab juhti sõidukite eest, mida ta ei pruugi küljepeeglitest näha. Sellest on eriti palju abi möödasõitu tehes.

Ohutu väljumise abi (SEA)

Ohutu väljumise abi (SEA)

See süsteem aitab pimeala monitori (BSM) abil ennetada kokkupõrget avatava ukse ja tagant läheneva ratturi vahel. Kokkupõrkeohu korral süttivad küljepeeglites ja universaalnäidikul suunatuled, meeleoluvalgustus muutub punaseks ja autos viibijate hoiatamiseks kõlab helimärguanne.

Tagaistme meeldetuletussüsteem (RSRS)

Tagaistme meeldetuletussüsteem (RSRS)

Süsteem annab juhi näidikupaneelile hoiatuse, kui juht unustab autost väljudes midagi või kedagi tagaistmele. Märguanded: mudelist olenevalt hoiatus juhikoha näidikupaneelil ning vajadusel ka pärast auto lukustamist koos ohutulede ja helimärguandega.

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem koos automaatse pidurdusfunktsiooniga (RCTAB)

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem koos automaatse pidurdusfunktsiooniga (RCTAB)

Parkimiskohalt välja tagurdamisel tuvastab see süsteem vasakult ja paremalt lähenevad sõidukid, annab Sulle nendest märku ja vajadusel pidurdab kokkupõrke vältimiseks.

Nutikad pikivahe andurid (ICS)

Nutikad pikivahe andurid (ICS)

Nutikad nii nime kui ka olemuse poolest – see süsteem hoiatab juhti sõiduki ees ja taga olevate takistuste eest ning pidurdab vajadusel kokkupõrke vältimiseks automaatselt.

Toyota GR Yarise uudised

Liitu uudiskirjaga

Autogurmaanidele mõeldud GR Yarise on loonud fännid fännide jaoks. Kui tundsid ennast ära, registreeru siin, et saada GR Yarise kohta uudiseid.

Liitu uudiskirjaga